Programează un call gratuit:
+40763651571
hello@magicagency.ro

Cum să folosești secretele magiei pentru a câștiga mai mulți bani cu afacerea ta

Magie pentru orice business

De la primii magicieni care goneau spiritele rele din castelele elitei din Evul Mediu, la cei care fac bani din alba-neagra pe străzile din Londra modernă, și până la cei care reușesc să umple sălile până la refuz cu spectacolele lor uimitoare, toți aceștia au găsit căi de monetizare a magiei. Unul dintre secretele fericirii e să-ți descoperi talentul și să îl transformi în meserie, să faci bani cu el. 

Din păcate nu toată lumea are norocul să își găsească vocația în timp util. Iar unora nu li se pare că ar avea ceva de câștigat din ceea ce îi deosebește de restul lumii și se orientează spre cariere mai profitabile. Într-adevăr, nu e ușor. Îți trebuie curaj, răbdare și foarte multă încredere în forțele proprii. Dar pentru cei dispuși să-și asume riscuri și să încerce, azi vom folosi magia pentru a afla cum poți avea o afacere de succes. 

Secretele magiei, aplicate în “facerea” de bani

Multe dintre secretele magiei, cele care evident nu dăunează grav sănătății, pot fi aplicate și în zilele noastre în afacerile pe care le conducem. Asta desigur dacă știm cum să le extrapolăm pentru produsele și serviciile pe care le oferim și în branșa în care activăm. Fermi susținători ai ideii că magia există în orice și poate fi aplicată în oricând, vrem să îți arătăm și ție exact cum te poți folosi de magie ca să câștigi bani, fără să fie nevoie să scoți porumbei din joben pe o scenă.

Cunoaște-ți audiența

Magicienii nu-și pot permite să uite pentru cine efectuează anumite trucuri sau spectacole. Nu toți oamenii rezonează la fel și trebuie să știi exact ce să le oferi pentru a-i fermeca. Regula de aur în marketing e să îți cunoști foarte bine publicul țintă. Doar așa poți ști cum să abordezi potențiali sau viitori clienți cu succes. Fie că oamenii au nevoie de o strategie, de motivare, de un produs anume sau un serviciu, trebuie să știi să le vorbești pe limba lor pentru a te face auzit și a progresa. 

Cunoaște-ți publicul, învață limba și ai încredere în forțele proprii și în afacerea ta. Odată ce ai reușit să creezi o conexiune cu publicul și știi cum să comunici eficient cu acesta, dar și să îl asculți, jumătate din treabă e deja gata.

Folosește arta convingerii

Motivul pentru care magia a fost și va fi în continuare atât de apreciată, este pentru că reușește să convingă lumea că imposibilul este de fapt posibil. Să tai un om în două și acesta să supraviețuiască? Nu se poate! Oare? Secretul e să forțezi limitele minții umane.

De cele mai multe ori clienții vor să știe cum îi va ajuta produsul tău să își rezolve diverse probleme sau să îndeplinească anumite nevoi. Rolul tău este să le oferi soluții. Și mai bine ar fi să anticipezi posibilele probleme cu care s-ar putea confrunta aceștia, și să ai soluțiile gata pregătite pentru momentul oportun. Așa reușești să îți salvezi clienții din situații aparent imposibile și poți fi sigur că vor reveni la tine cu următoarea ocazie.

Adaugă acel strop de mister…

Știm deja că un magician bun nu își dezvăluie niciodată secretele. Tocmai pentru a păstra misterul și a face publicul, măcinat de curiozitate, să revină să îl vadă pe scenă. Iar pe lângă trucurile care l-au consacrat, magicianul va veni mereu cu câte ceva nou, care să șocheze și să surprindă. Tu nu trebuie să șochezi pe nimeni, dar trebuie să găsești mereu modalități de a îmbunătăți produsele sau serviciile tale și să evoluezi constant în branșa în care ești activ. Încearcă să fii diferit de concurență nu doar prin calitate sau prețuri imbatabile, ci și prin inovație și creativitate.

Ofertă personalizată

La fel de importante precum evoluția sunt și ofertele personalizate. Imaginează-ți cum te-ai simți dacă ai fi în public și magicianul s-ar uita fix la tine într-un anume moment. Special, deosebit, ai pleca acasă cu o stare de bine datorită faptului că acel om pe care îl priveai cu admirație și uimire, te-a observat. Ei bine, așa se simt și clienții tăi când ții cont de sugestiile sau preferințele lor și le oferi ceva ce își doresc cu adevărat. 

La urma urmei clienții sunt cheia adevăratelor schimbări pe care le poți implementa în afacerea ta. Ascultă-i, ține cont de feedback-ul lor și oferă-le din când în când ofertele pe care le vor, nu doar cele care îți aduc profit. Câștigi mai mult de la clienții fideli decât de la cei care comandă o singură dată, în perioada reducerilor.

Creează acel moment magic de “Aha!”

Deși am scris mai sus că un magician bun nu își dezvăluie secretele, câteodată ne lasă totuși să tragem cu ochiul și să prindem din zbor o frântură din trucul său. De îndată ce ne dăm seama, avem parte de un moment de ”Aha!”, momentul revelației. La fel e și în afaceri, mai ales în cele care sunt la început de drum. 

E vorba de momentul în care colegii, colaboratorii sau chiar clienții tăi sunt impresionați și observă potențialul afacerii tale, a ideii sau visului tău. Îți putem garanta că e un moment absolut magic. Așa că nu te teme să riști și să impresionezi! 

Ca o concluzie…

Nu putem să povestim despre magie și să omitem cel mai important lucru: magia se folosește mereu doar pentru a face bine, nu pentru a dăuna altor persoane sau chiar însuși magicianului. Folosește-o mereu cu cap și măsură. La fel și în business: trebuie să te concentrezi pe ce poți îmbunătăți. Ai grijă să fii mereu atent la publicul tău, să comunici eficient păstrând totuși un strop de mister, și să îți răsplătești clienții atunci când se dovedesc a fi fideli.

Iar dacă vrei să înveți mai multe trucuri magice, la Magic Agency suntem o echipă de magicieni în tot ce ține realizarea de site-uri web. Începem de la zero cu orice afacere, fie că există sub formă de idee sau este deja implementată. Îți găsim domeniul ideal, realizăm site-ul în WordPress, realizăm designul și identitatea vizuală, conținut pentru site și blog, canale de social media, SEO, expunere organică și contra cost. Într-o frază, apari în online ca prin minune! 

Gata de treabă? Sună-ne!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.