
Dacă ar fi să ne alegem cariera viselor noastre, noi, echipa de la Magic Agency, am răspunde la unison că ne-am dori să devenim magicieni. În secunda doi, realitatea ar da năvală peste noi și am realiza că trebuie să ne orientăm spre un răspuns mai ancorat în normalitate. Magic Agency a ajuns să existe prin faptul că ne-am întrebat cum ne putem combina visul cu utilul, din dorința de a oferi un serviciu necesar, care să ajute oamenii să-și vadă la rândul lor idealul transpus în online.
Se spune că dacă faci ceea ce îți place, nu vei simți că muncești niciodată. Ei bine, așa e. Și totuși… nu prea. Să te lansezi pe cont propriu implică mai multă disciplină și responsabilitate. Așadar, simțim în continuare că muncim. Dar ne și place la nebunie! Iar faptul că am reușit, în timp, să ne clădim o reputație și un renume e unul dintre cele mai frumoase aspecte.
Cum am început noi la Magic Agency
Povestea Magic Agency este de fapt povestea lui Gabriel, cel care a venit cu ideea agenției. Prin intermediul rețelelor de socializare, el a observat că mulți prieteni de-ai lui au pus bazele unor firme. Firmă de făcut curat în apartamente și la birouri, serviciu de catering pentru sandvișuri și salate, chiar și o firmă de plimbat câinii prin Lugoj, orașul său natal. Deși ideile de afaceri au fost de-a dreptul grozave, Gabriel a identificat imediat o lipsă importantă, anume un site web făcut ca la carte, alături de o identitate în online, canale de social media și conținut plăcut ochiului și informativ pentru posibilii clienți.
Pe lângă visul lui de a deveni magician, Gabriel și-a dorit mereu să lucreze în cadrul unei agenții creative. Să facă parte dintr-o echipă, să poată să ajute oamenii să își transforme o idee în ceva material, palpabil. Chiar și dacă în mediul online. Având experiență de 10 ani în presă și fiind creator de conținut de peste 5 ani, munca independentă i s-a potrivit perfect. Iar dincolo de nevoie, a văzut si provocarea, care pentru el a fost cel mai important aspect. Așa a luat naștere Magic Agency. Dintr-o simplă nevoie, câteva discuții cu o mână de oameni creativi, și o provocare.
Ce înseamnă să faci site-uri web
Să faci site-uri web nu e o muncă tocmai ușoară și presupune multă creativitate, disciplină și seriozitate, pe lângă cunoștințele tehnice. Dacă vrei să intri pe piață cu acest tip de serviciu, trebuie să fii conștient de faptul că va trebui să comunici mult cu clienții tăi, pentru a putea să le respecți dorințele și să le întreci așteptările. Iar pentru a reprezenta business-ul clienților tăi online, trebuie să ajungi să îi cunoști și să îi înțelegi.
Cheia succesului pentru noi a fost mereu comunicarea deschisă și transparența. Ai experiență în domeniu și, spre deosebire de clienții tăi, chiar înțelegi despre ce e vorba. Explică-le cu ce platformă lucrezi și de ce, spune-le ce opțiuni au, ce trebuie să conțină neapărat un site, ce e opțional și ce nu, ce îi va ajuta să atragă clienți sau ce îi va ține pe loc. Scopul tău este să le realizezi un site web care să îi ajute să se diferențieze de alte firme care oferă aceleași servicii sau produse.
Cum se desfășoară procesul de găsire clienți
Din fericire, trăim într-o eră digitală, în care e foarte ușor să te expui mai multor persoane într-un timp scurt și fără costuri considerabile. Pentru început, nu trebuie decât să mergi pe mâna rețelelor sociale, să postezi relativ des și să ai acel tip de conținut care captează atenția utilizatorilor și îi face să-și dorească să afle mai multe despre tine și afacerea ta. Adică un conținut interesant, interactiv și creativ. Iar dacă tot lucrezi în domeniu, nu uita să îți optimizezi propria pagina web pentru SEO. Astfel vei putea fi găsit mai ușor în căutările publicului tău țintă.
Poți cere recenzii clienților cu care ai lucrat deja, pe care le poți posta pe rețelele sociale și pe pagina ta web. Roagă clienții să te recomande și altora. Ca să îi răsplătești, le poți face diverse reduceri sau oferte la următoarea colaborare. Astfel de oferte se pot aplica și pentru clienții noi. Participă la evenimente și încearcă să socializezi cu cât mai multe persoane pentru a-ți construi o rețea.
Ce implică managementul unui site web
Toate procesele care asigură funcționalitatea, actualizarea, mentenanța, siguranța și dezvoltarea pe termen lung a unui site fac parte din realizarea si administrarea unei pagini web. Prin urmare, clienții tăi vor apela adesea la tine pentru a implementa ce e necesar. Oferă-le condițiile propice pentru a-i încuraja să revină la tine. Pune-te la dispoziția lor, fii înțelegător, amabil și prompt și implică-te la fel ca într-o relație de lungă durată, în colaborarea cu ei.
Unde poți învăța o abilitate nouă pentru o afacere online
Oriunde, acesta e răspunsul scurt. Cel mai important este să te gândești ce abilitate ai vrea să stăpânești și să vezi dacă e nevoie de el sau dacă piața respectivă este suprasaturată. După ce ți-ai stabilit prioritățile, poți începe să cauți diverse cursuri online sau offline, în orașul tău sau de la distanță, în română, engleză sau orice altă limbă preferi, gratis sau contracost. După ce te apuci să cauți, vei găsi cu siguranță webinarii, cursuri, prezentări, ateliere, seminarii sau orice alt format care să fie pe gustul tău și în conformitate cu competența pe care vrei să o dobândești. Ambiția și voința trebuie să le aduci cu tine.
În loc de concluzie…
Un site web te ajută să ajungi în fața acelor oameni pe care îi vei transforma mai apoi în clienți. Poți alege varianta simplă, cea în care angajezi o agenție creativă să îți facă un site, cum e Magic Agency. Dacă ești dispus să înveți, poți dobândi singur cunoștințele necesare pentru a-ți face propriul site web sau pentru a-ți construi o întreagă carieră în baza acestui serviciu.
Până te hotărăști, poți să dai un ochi peste serviciile noastre. Știm să facem site-uri web de la zero, realizăm logo-uri, identitate vizuală, brand story, conținut pentru site-uri și bloguri, expunere organică sau plătită și multe altele. Avem zeci de domenii gata de transformat în afaceri, știm să lucrăm în WordPress și realizăm site-uri eficiente, plăcute ochiului și care convertesc. Sună-ne să găsim soluția optimă pentru prezența ta în online.
Alexandra T.